Jubileumboek Lidl
12,5 jaar Lidl Nederland: Altijd de beste willen zijn
Uit het voorwoord:
12,5 jaar Lidl Nederland. Een geweldige prestatie die we hebben te danken aan de inzet van al onze mensen in de afgelopen jaren. We zijn trots op wat we samen hebben bereikt. Medio 1996 begon een groep van slechts tien man aan de missie om Lidl Nederland op de kaart te zetten. En kijk nu eens naar onze ruim achtduizend man sterke organisatie! Nederland heeft kennisgemaakt met Lidl en weet waar we voor staan: de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs.
Net als het tienjarig jubileum wilden we ook dit jubileum niet ongemerkt voorbij laten gaan. Met dit jubileumboek hebben we gekozen voor een tastbare herinnering. Het boek voert langs filialen, distributiecentra en het hoofdkantoor. Mijlpalen markeren belangrijke momenten in de geschiedenis van Lidl in Nederland. Ten slotte belicht het boek een aantal belangrijke thema’s zoals onze grondbeginselen en ons duurzaamheidsprogramma ‘Op weg naar morgen’. Wij zijn trots op Fairglobe, onze MSC-vis en de samenwerking met maatschappelijke organisaties. Samen leggen we hiermee de basis voor een betere toekomst.
Het jubileumboek drukt onze herkenbare identiteit uit die aan de basis ligt van het succes van Lidl Nederland. Dynamisch, nooit langdradig, altijd duidelijk. Deze prestatie hebben we geleverd door samen hetzelfde doel na te streven: altijd de beste willen zijn! Daarvoor willen we alle medewerkers van Lidl Nederland hartelijk danken. Dit boek is voor jullie.
Directie Lidl Nederland
Marcel Oosterwijk, algemeen directeur
Erwin Bziuk, financieel directeur
Bert Ruijs, directeur verkoop
Harm van Oorschot, directeur centrale diensten Jesper Højer, directeur inkoop
Regiodirecteuren Lidl Nederland
Jan Makkinga, Regio Heerenveen Pieter Rozendaal, Regio Etten-Leur Peter Scholtens, Regio Tiel
Boudewijn van den Brand, Regio Zwaag Pieter Breijs, Regio Weert