Meerwaarde bedrijfsgeschiedenis

 

Uw bedrijfsgeschiedenis vastleggen is van onschatbare waarde voor uw bedrijf of organisatie. De bedrijfsgeschiedenis is het fundament onder uw organisatie. De authenticiteit die iedereen tegenwoordig zoekt, is te vinden in het eigen verleden. Waar u voor staat wordt bevestigd en uw interne en externe relaties kunnen zich identificeren met de oorsprong van uw bedrijfsverhaal. Het rendement zit in de trotse weerspiegeling van uw erfgoed, successen en waarden.

Meer dan een feitenrelaas is uw bedrijfsgeschiedenis een verhaal dat voor herkenning zorgt, de ziel van de onderneming overdraagt aan mensen van nu. Waar u voor staat wordt bevestigd. Uw werknemers kunnen zich identificeren met uw bedrijfsverhaal. Uw relaties weten waar ze op kunnen rekenen. Nieuwe medewerkers krijgen inzicht waar u vandaan kwam en waar u naartoe wilt.

De marktwaarde van een geloofwaardig verhaal

Ondernemingen worden groot door hun droom te volgen. De waarde van de droom van de onderneming is onschatbaar. Een bedrijfsgeschiedenis is dé manier om de droom van uw onderneming te delen.

Een verhaal dat met trots vertelt wat u en uw mensen in al die jaren hebben bereikt. Een verhaal dat naast feiten vraagt om gevoel en herkenning. Want pas dan komt uw bedrijfsgeschiedenis – uw erfgoed – tot leven.

Een mensgericht verhaal dat boeit, ontroert, imponeert, verbaasd en bevestigt. Medewerkers, klanten en andere stakeholders worden verbonden in hun trots op het verleden en heden van de organisatie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Levende geschiedenis

 

Vaak liggen in het verleden de ankers van de identiteit van de organisatie. Succesvolle bedrijven zijn bedrijven met een authentiek verhaal. Een verhaal dat geloofwaardig is en tegelijk zo inspirerend, aansprekend en herkenbaar dat mensen zich er graag mee identificeren.

De juiste bedrijfsgeschiedenis brengt mensen tot elkaar en verbindt. Het laat mensen anders naar dingen kijken. Dit verhaal inspireert en overstijgt de feiten. Het raakt het verleden, verheldert het heden en schets ook een weg naar de toekomst. Uw bedrijfsgeschiedenis verbindt mensen binnen en buiten de organisatie.